czwartek, 28 pa藕dziernika 2021

BOSKIE O艢WIECENIE Z LASERAMI I REMIKSAMI PIOSENEK W TLE [NO CLICKBAIT]

    HELLO EVERYFURRY z tej strony wasz ulubiony futrzak! Timo! Dzisiaj troch臋 o tym, jak nagle mnie ol艣ni艂o podczas balowania ze znajomymi na otrz臋sinach.

 

    Na samym pocz膮tku musz臋 zacz膮膰 od tego, 偶e m贸j blog coraz bardziej wygl膮da na ostatecznie odpicowanego! Co zreszt膮 powinno by膰 widoczne, przynajmniej je艣li czytacie go na komputerach. Nie mam pewno艣ci jak wygl膮da mobilna wersja, ale polecam wam w razie ostateczno艣ci czyta膰 go na telefonach w wersji na komputer. Wygl膮da zdecydowanie lepiej kiedy kolumny s膮 obok siebie!

    My艣l臋, 偶e pierwsze co si臋 rzuca w oczy to to, 偶e blog ma nareszcie baner. I to nie byle jaki! R臋cznie malowany przeze mnie, zawieraj膮cy wszystko, co najwa偶niejsze: traw臋, t臋cz臋 i sparkledoga. Posta膰 wymy艣lona na poczekaniu, mo偶e kiedy艣 dostanie jakie艣 nogi i trzy ogony. Jak b臋d臋 mie膰 wen臋 to mo偶e nawet jakie艣 imi臋... Zobaczymy! Kolejnymi nowo艣ciami jest r贸偶owy odtwarzacz muzyki z wklepanymi ponad 50 piosenkami. I JEST R脫呕OWY. Niestety nie by艂o mojego ulubionego radioaktywnego zielonego. :( Ale i tak wygl膮da 艣licznie.

    Doda艂em te偶 licznik wy艣wietle艅 bloga! Ka偶de od艣wie偶enie strony liczy si臋 do og贸lnej liczby wy艣wietle艅, dlatego nabi艂em jakie艣 40 samym sprawdzaniem jak wygl膮daj膮 wprowadzane przeze mnie zmiany na blogu lmao

    W przysz艂o艣ci dodam jeszcze wi臋cej ciekawych gad偶et贸w, tylko najpierw musz臋 je znale藕膰. Szukaj膮c ich na polskich stronach dostaje same stare, nie dzia艂aj膮ce ju偶 gad偶ety. Natomiast szukaj膮c ich po angielsku dostaje oferty p艂atnych gad偶et贸w a ja, jakby to powiedzie膰, nie b臋d臋 p艂aci膰 za jakie艣 艣mieszne dodatki na bloga. Zreszt膮, wi臋kszo艣膰 nie jest nawet powalaj膮ca. Na chuj mi tutaj moje posty z Instagrama lol.

    Przechodz膮c do g艂贸wnego tematu postu, to wczoraj odby艂y si臋 otrz臋siny i dlaczego nikt mnie nie ostrzeg艂, 偶e podczas napierdalania dzikich ta艅c贸w te偶 mo偶na nagle zrozumie sens ludzkiej egzystencji?

    Kto艣 mo偶e powiedzie膰, 偶e to nie jest 偶adne odkrycie, ale to jego osobiste zdanie, moje jest takie, 偶e uda艂o mi si臋 odblokowa膰 wcze艣niej zablokowane przeze mnie cechy osobowo艣ci. A to jest du偶e osi膮gni臋cie! Okaza艂o si臋, 偶e uwielbiam ta艅czy膰. Jako艣 za czas贸w p贸藕niej podstaw贸wki coraz bardziej szuka艂am w sobie jakich艣 brak贸w wszelkiego rodzaju i tak jako艣 si臋 sta艂o... 偶e znienawidzi艂am taniec. Poczu艂am si臋, jakby by艂o to co艣, co trzeba albo umie膰, albo po prostu nie robi膰. I na wszelkiego rodzaju imprezach albo nie ta艅czy艂em albo robi艂em prawie 偶e wbrew w艂asnej woli. Z mocnym poczuciem, 偶e robi臋 co艣 藕le. Ze wstydem. I jestem prawie pewny, 偶e to by艂o bardzo widoczne... albo by艂oby, gdyby kto艣 mia艂 czas si臋 w og贸le tym przejmowa膰.

    No bo trzeba przyzna膰: Kto w og贸le na imprezie analizuje to, jak kto艣 ta艅czy? Ile na zwyk艂ej imprezie mo偶e by膰 os贸b, kt贸re rzeczywi艣cie nauczy艂y si臋 profesjonalnie ta艅czy膰? Spoiler. Prawie wcale nie ma takich os贸b.

    A mimo wszystko, ba艂em si臋. Teraz na szcz臋艣cie ju偶 wszystko rozumiem. Nikt nie potrafi ta艅czy膰. Wszyscy skacz膮 i wymachuj膮 r臋koma i ani to nie ma g艂臋bszego sensu, ani wcale nie musi go mie膰. Dlatego b臋d臋 ta艅czy膰, b臋d臋 si臋 rusza膰 i b臋d臋 szale膰! Bez przejmowania si臋 tym, co mog膮 sobie inni pomy艣le膰 o mnie i o moich wygibasach. JESTEM TUTAJ, 呕EBY SI臉 DOBRZE BAWI膯 I CIESZY膯 呕YCIEM, NIE 呕EBY 艁ADNIE WYGL膭DA膯.

     W og贸le to jak ze znajomymi odpoczywali艣my chwil臋 przed klubem, to zaczepi艂a mnie jedna osoba. Za艂o偶y艂x mi kaptur na g艂ow臋 (mia艂em na sobie bluz臋 zrobion膮 z nienoszonego kigurumi, kiedy艣 j膮 musz臋 tutaj wstawi膰), u艣miechnx艂x si臋 i posz艂x dalej w 艣wiat... A ja kurwa sta艂em sp艂oszone zwierz臋 i mi znajomi m贸wili ID殴 ZAGADA膯. A ja dalej stoj臋. Typowe zachowanie dzikusa takiego jak ja. No c贸偶. Mo偶e jeszcze si臋 kiedy艣 spotkamy! A je艣li nie, to jeszcze spotkam wielu innych ciekawych ludzi w swoim 偶yciu.

gif z Silverk膮 autorstwa afkreligion na insta!

 Ta rado艣膰 po imprezie jeszcze d艂ugo mi si臋 utrzymywa艂a nast臋pnego dnia! Mam ochot臋 znowu balowa膰, mo偶e nie w tym momencie, ale tak generalnie. Cz臋艣ciej! A teraz musz臋 odpocz膮膰. Nogi wci膮偶 mnie bol膮, szczeg贸lnie stopy i lewe kolano. Mimo wszystko, nie polecam ta艅czenia w glanach. Dobrze, 偶e zaj臋cia by艂y dzisiaj lu藕ne. Jacy艣 wyrozumiali wyk艂adowcy byli dzisiaj. X D Brak kaca te偶 by艂 zajebistym bonusem.

    To chyba tyle na dzisiaj! Dobranoc wszystkim, niech si臋 wam co艣 bardzo milutkiego przy艣ni! 


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz