艣roda, 13 pa藕dziernika 2021

Informacje o autorze

Witam na moim wspania艂ym 艣wie偶o co za艂o偶onym blogu! Poczujcie si臋 tutaj jak u siebie w domu ^____^

Jako, 偶e to jest m贸j pierwszy post to chyba nale偶a艂oby si臋 jako艣 przedstawi膰? Jestem Timo D艂ugiew艂osy i jestem peda艂em (a dok艂adnie niebinarn膮 lezb膮). On/ona/whatever, mieszajcie dla mnie zaimki itp. Jestem te偶 artyst膮 i futrzakiem, ze szczeg贸lnym zainteresowaniem animacj膮. Lubi臋 te偶 kr贸liki i kolor zielony. O reszcie moich zainteresowa艅 dowiecie si臋 czytaj膮c mojego bloga!

Obecnie studiuj臋 komunikacj臋 wizualn膮. Czyli projektowanie plakat贸w, ok艂adek, reklam i innych 艣miesznych rzeczy. G艂贸wnie dlatego, 偶e nie dosta艂em si臋 na animacj臋. Ale i tak jest zajebi艣cie.

Ten blog b臋dzie o wszystkim i o niczym, o tym co lubi臋 i tym czego nie lubi臋. B臋d臋 si臋 dzieli膰 wydarzeniami z mojego 偶ycia i jakimi艣 (niekoniecznie g艂臋bokimi) przemy艣leniami. Generalnie, jest to blog osobisty. Ale mog臋 obieca膰 wam du偶膮 doz臋 pedalskich futrzak贸w! Nie gwarantuj臋 regularnych post贸w, bo regularne pisanie nowych wpis贸w nigdy mi za dobrze nie wychodzi艂o. Dlatego obiecuj臋 wam w tej kwestii wiele niespodzianek!

I 偶eby by艂o jasne ju偶 na samym pocz膮tku. Jestem przeciwko rasizmowi, homo i transfobii, ksenofobii itp. Je偶eli uwa偶asz, 偶e s膮 ludzie lepsi i gorsi to wiedz, 偶e nie tylko si臋 z tob膮 nie zgadzam, ale wr臋cz osobi艣cie ci臋 nienawidz臋. Pami臋taj o tym czytaj膮c tego bloga, tym bardziej, 偶e b臋d臋 o tym przypomina膰.

Nie podoba Ci si臋 to, o czym tutaj pisz臋? Wkurwia Ci臋 moja osoba? Mam dla Ciebie idealne rozwi膮zanie! Tutaj masz playlist臋 ciekawych filmik贸w, mo偶e pomog膮 ci si臋 uspokoi膰. A jak nie to wiesz, mo偶e to pora wy艂膮czy膰 komputer/telefon i zaj膮膰 si臋 tym, co lubisz? Taka lu藕na propozycja.

To chyba wszystko co chcia艂em wam przekaza膰 w pierwszym po艣cie, 偶ycz臋 wszystkim mi艂ego dnia i pami臋tajcie! Kr贸liki s膮 bardzo mi臋kkie i s膮 pe艂ne mi艂o艣ci. I ka偶dy z nas mo偶e by膰 taki jak kr贸liki.



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz