czwartek, 21 pa藕dziernika 2021

Prosz臋 pana ale ja przecie偶 umiem m贸wi膰 po angielsku.................

Dobry wiecz贸r wszystkim, mam nadziej臋, 偶e dla was ten dzie艅 nie by艂 a偶 tak m臋cz膮cy, jak dla mnie. Ale po艣wi臋c臋 si臋 i zamiast p贸j艣膰 spa膰 wcze艣niej, napisz臋 dla was nowy post! Love nyall ^_____^

malutki gif z kotkiem biegn膮cym w lew膮 stron臋 z ryb膮 w pyszczku
Po tym, jak obudzi艂em si臋 o p贸艂torej godziny przed alarmem mog艂em ju偶 zacz膮膰 si臋 spodziewa膰, 偶e to b臋dzie emocjonuj膮cy dzie艅. Nareszcie uda艂o mi si臋 zapisa膰 do grupy na powt贸rk臋 pierwszego semestru z angielskiego! Kosztem zaj臋膰 z malarstwa. Ale wa偶ne, 偶e poprawi臋 ten cholerny przedmiot!

Dzisiaj pierwszy raz uda艂am si臋 na te zaj臋cia... do z艂ego wydzia艂u. Posz艂am do budynku znajduj膮cego si臋 p贸艂 godziny drogi od akademika tylko po to, 偶eby przypomnie膰 sobie, 偶e w rzeczywisto艣ci zaj臋cia odbywaj膮 si臋 w budynku prawie przy akademiku. WI臉C MUSIA艁AM ZAPIERDALA膯 Z POWROTEM kolejne 30 minut. Wi臋c moje zm臋czenie jest w tej sytuacji wr臋cz zrozumia艂e. Chocia偶 przyznam, 偶e tak na prawd臋 to 18 minut sp臋dzi艂am czekaj膮c na autobus. Bo mnie po drodze kolka z艂apa艂a... A jakby tego by艂o ma艂o, jakie艣 solidne 20 minut zaj臋艂o mi znalezienie wej艣cia do budynku, w kt贸rym odbywa艂 si臋 angielski. Wi臋c tym sposobem sp贸藕ni艂am si臋 na zaj臋cia ca艂膮 godzin臋.

Obrazek przedstawiaj膮cy u艣miechni臋tego m臋偶czyzn臋 wr臋czaj膮cego bukiet kwiat贸w. Wida膰 na nim znak wodny strony z obrazkami stockowymi. Na g贸rze jest napis wielkimi literami "mega atrakcyjnie si臋 sp贸藕niasz"
(Obrazek autorstwa wlodi4444 na instagramie)

Na szcz臋艣cie pani nie by艂a na mnie z艂a. My艣l臋, 偶e by艂a bardziej zszokowana tym, 偶e kto艣 do艂膮czy艂 na zaj臋cia pomimo tak gigantycznego sp贸藕nienia. Ta, mnie te偶 to zdziwi艂o. Ale g艂upio tak nie przyj艣膰 na pierwsze zaj臋cia, prawda? Pani okaza艂a si臋 by膰 bardzo mi艂a, opowiedzia艂am jej jak do tego dosz艂o, 偶e w og贸le musz臋 powtarza膰 angielski. Bo przecie偶 ja umiem m贸wi膰 po angielsku! I ju偶 obieca艂a da膰 mi wcze艣niej napisa膰 kolokwium, 偶ebym m贸g艂 zaliczy膰 ten przedmiot przed wyjazdem na Erasmusa. No i przypomnia艂a mi, 偶e mog臋 sobie ogarn膮膰 kod zni偶kowy na dost臋p do platformy z zadaniami 偶eby nie p艂aci膰 za to jakie艣 100z艂... po raz drugi.

No ale w艂a艣nie, Timo, jak to jest 偶e ty powtarzasz angielski, je艣li nie masz problemu z nim? TYM BARDZIEJ PO LINGWINIE!

To by艂o nawet ca艂kiem proste. Wystarczy艂o dosta膰 si臋 na studia w trzeciej turze, kiedy wszystkie grupy j臋zykowe by艂y ju偶 zape艂nione lud藕mi. Wi臋c najpierw musieli mnie gdzie艣 wcisn膮膰. Potem p贸艂 semestru czeka艂em, a偶 mnie dodadz膮 do grupy na Teamsie. Tym sposobem omin臋艂o mnie jedno g艂upie kolokwium, o kt贸rym nie mia艂em poj臋cia. Wi臋c nie mia艂em jak go nadrobi膰, mimo, 偶e zaj臋艂oby mi to g贸ra 10 minut. I jakby tego by艂o ma艂o, nie mia艂am poj臋cia, 偶e jak nadrobi臋 wszystkie 膰wiczenia nie w tej zak艂adce, co trzeba, to nie b臋d膮 si臋 one wy艣wietla膰 wyk艂adowcy. Wi臋c wygl膮da艂o, jakbym przez ca艂y semestr nie zrobi艂a nic, poza napisaniem jednego kolokwium.

Do tego wyk艂adowca upar艂 si臋, 偶e nie pozwoli mi tego wszystkiego nadrobi膰, "bo by艂o ju偶 po czasie". Nawet mi nikt nie powiedzia艂, jak du偶e mam zaleg艂o艣ci. Ja pierdole. T*******, we藕 ty si臋 lepiej zajmij nagrywaniem pie艣ni religijnych na YouTube. Mo偶e wtedy b臋dziesz troch臋 bardziej mi艂osierny.

No c贸偶, teraz pozosta艂o mi tylko chodzi膰 raz w tygodniu na ten g艂upi angielski z pierwszakami. Jako艣 to prze偶yj臋. Na szcz臋艣cie dodatkowa praca domowa z angielskiego za du偶o czasu z 偶ycia mi nie zabierze.

I mam nadziej臋, 偶e pan od malarstwa zrozumie, 偶e gdyby nie to, 偶e na zaj臋ciach z nim chodz臋 na angielski, to bym go nie zda艂a. Znowu. I niech mi odpisze na maila w ko艅cu, kurde.

gif z psem rasy beagle pisz膮cym notatk臋. jest ubrany w zielony sweter

Do tego mam problemy z ogarni臋ciem strony na Erasmusa. Dzisiaj do mnie pani napisa艂a, 偶e musz臋 zmieni膰 informacj臋 odno艣nie campusu, bo najwidoczniej pani, kt贸ra wbi艂a tam moje informacje wybra艂a z艂y campus. Niestety wygl膮da na to, 偶e strona po deadline zosta艂a ca艂kowicie zamkni臋ta, jak chodzi o edytowanie jakichkolwiek informacji. Do tego chyba wy艣wietlaj膮 si臋 u nich tylko niekt贸re dokumenty z tych, kt贸re przes艂a艂am. Jakbym nie mia艂 jeszcze wystarczaj膮co problem贸w... Ach, no i OLA, czyli strona Online Learning Agreement te偶 mi nie dzia艂a, a musz臋 wygenerowa膰 nowy dokument, bo okaza艂o si臋, 偶e brakuje mi jednego punku ECTS. Jednego... punktu... I nie mog臋 tego poprawi膰, bo strona nie chce mi si臋 za艂adowa膰.

Tak wi臋c po tym wszystkim by艂em zm臋czony i nie chcia艂o mi si臋 ju偶 nic robi膰. A by艂a dopiero godzina 15!

Ale mam dobr膮 nowin臋! W poniedzia艂ek mog臋 si臋 przeprowadzi膰. B臋d臋 mieszka膰 z kole偶ankami z grupy i b臋dzie zajebi艣cie. Nie b臋d臋 musia艂 ju偶 si臋 wkurwia膰 na dziwne zachowania moich obecnych wsp贸艂lokatorek. Na pewno b臋dziemy to wsp贸lnie 艣wi臋towa膰. ^____^

Gif z ta艅cz膮cym pokemonem meowth. pokemon ten wygl膮dem przypomina dwuno偶nego kota

Do tego jutro jak wr贸c臋 do domu to b臋d膮 czeka膰 na mnie nale艣niki z kurkami u babci! 呕a艂ujcie je艣li ich nigdy nie jedli艣cie, s膮 pyszne. Siostra w tamten weekend narzeka艂a, 偶e ma ochot臋 w艂a艣nie na nie ju偶 od jakiego艣 tygodnia. Nawet chwil臋 p贸藕niej uda艂o nam si臋 znale藕膰 kilka kurek! Oczywi艣cie nie by艂a to nawet wystarczaj膮ca ilo艣膰 grzyb贸w na jednego placka, ale na szcz臋艣cie dziadek poszed艂 do lasu i nazbiera艂 dodatkowe wiadro kurek! Wi臋c jutro b臋dzie wy偶erka.

Pomimo mojego zm臋czenia uda艂o mi si臋 zrobi膰 co艣 na studia, a mianowicie storyboard animowanej poczt贸wki! Mamy ich zrobi膰 w sumie trzy, ka偶da po 5 sekund, 25fps. Ta ilo艣膰 klatek na sekund臋 jest OGROMNA bior膮c pod uwag臋, 偶e prawie wszystkie animacje robi臋 na 10fps. Dlatego b臋d臋 cheatowa膰 i b臋dzie wi臋cej przybli偶ania i przesuwania ni偶 faktycznej animacji. Zreszt膮, patrzcie na ten storyboard!

Storyboard sk艂adaj膮cy si臋 z 15 obrazk贸w, po 5 w kolumnie i po 3 w rz臋dzie. Pierwsze trzy przedstawiaj膮 Rdzawego zeskakuj膮cego z p艂otu i biegn膮cego w las. Czwarta klatka sugeruje szybkie, rozmazane przybli偶enie wg艂膮b lasu. Pi膮ta klatka pokazuje stoj膮cych od lewej do prawiej Lwie Serce, B艂臋kitn膮 Gwiazd臋, Tygrysi Pazur i Bia艂膮 Burz臋. Sz贸sta klatka przedstawia w艣ciek艂ego D艂ugiego Ogona szykuj膮cego si臋 do ataku. Si贸dma i 贸sma klatka przedstawia D艂ugiego Ogona szarpi膮cego Rdzawego za jego obro偶臋. W dziewi膮tej klatce Rdzawy zosta艂 wyrzucony w powietrze przez D艂ugiego Ogona. Dziesi膮ta, jedenasta i dwunasta klatka przedstawiaj膮 po kolei miejsce pod Wysok膮 Ska艂膮, gdzie najpierw l膮duje rozerwana obro偶a, a nast臋pnie Rdzawy. Na trzynastej klatce jest przybli偶enie na zziajanego Rdzawego. W czternastej klatce kamera zosta艂a oddalona, wida膰, 偶e Rdzawy jest szcz臋艣liwy, dwa koty wykrzykuj膮 jego nowe imi臋, kilka kot贸w patrzy na Rdzawego z zadowoleniem, a kilka nie jest zadowolonych. Pi臋tnasta klatka przedstawia napis wielkimi literami "Into the Wild" ponad drzewami lasu
Jestem bardzo zadowolona z tego, jak mi on wyszed艂! Tak naprawd臋 jest to drugie podej艣cie, bo pierwsze nie zmie艣ci艂oby si臋 w 5 sekundach. Tego storyboardu jeszcze nie jest rozplanowa艂em w czasie, ale my艣l臋, 偶e w sam raz zmie艣ci si臋 narzuconym limicie. Ewentualnie ostatni膮 klatk臋 usun臋.

Prawie bym zapomnia艂! Poczt贸wki maj膮 by膰 wzorowane na jakiej艣 serii, pani zaproponowa艂a r贸偶ne filmy ale, 偶e 偶adnego z nich nie ogl膮da艂am (chocia偶 Matrix znajduje si臋 na mojej li艣cie Do Obejrzenia) to zadecydowa艂am, 偶e idealnie do tego zadania nadadz膮 si臋 Wojownicy! Oczywi艣cie pod warunkiem, 偶e mo偶emy wykorzysta膰 seri臋 ksi膮偶kow膮. A Wojownicy to jest seria i to tak obszerna, 偶e nigdy nie przeczytam wszystkich ksi膮偶ek.

Pierwsza poczt贸wka jest wzorowana na Ucieczce w Dzicz. Kolejne planuj臋 zrobi膰 dla Ciszy Przed Burz膮 i Czarnej Godziny. Czyli b臋d膮 przedstawia膰 koty walcz膮ce ze stadem ps贸w i walk臋 le艣nych kot贸w z kotami miejskimi. Tak zwanym Klanem Krwi. Tak, tym klanem z kt贸rego pochodzi Bicz, r贸wnie偶 znany jako Scourge w oryginalnej wersji j臋zykowej. Tak, tym Scourge. Tym najbardziej edgy kotem, kt贸rego wszyscy uwielbiaj膮.

Gif przedstawiaj膮cy walk臋 Bicza z Tygrysi膮 Gwiazd膮
(Gif z AMV autorstwa flightfootwarrior/Corvid Katana na YouTube)

Tyle na dzisiaj kochani, 偶ycz臋 wszystkim mi艂ej nocki! Niech si臋 wam przy艣ni膮 puchate szczurki. ^____^

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz