poniedzia艂ek, 22 listopada 2021

Raz lepiej, raz gorzej... ale tym razem zdecydowanie lepiej! SLAM ANIMATION 2021

    DZIE艃 DOBRY WSZYSTKIM z tej strony wasz ukochany polski youtuber Timo D艂ugiew艂osy! W dzisiejszym odcinku mojego vloga opowiem o tym jak wygl膮da艂o SLAM ANIMATION 2021, w kt贸rym uczestniczy艂em.
gif z ma艂ym, rudym kotkiem goni膮cym owada tam i z powrotem

    Tak naprawd臋 to fartem uda艂o mi si臋 wzi膮膰 w tym udzia艂. X D Od razu si臋 zg艂osi艂em, jak tylko profesorka od 3D zapyta艂a czy kto艣 by艂by ch臋tny jecha膰 na konkurs animacji. Niestety by艂 jeden problem, mianowicie brakowa艂o mi pary do pracy. Moi znajomi z wydzia艂u albo byli niezainteresowani, albo najzwyczajniej w 艣wiecie nie mogli. Wi臋c musia艂am zrezygnowa膰. ALE na szcz臋艣cie ludzie z magisterki zrezygnowali z udzia艂u (woleli pojecha膰 do Berlina, 偶a艂osne), do tego by艂a jeszcze jedna osoba, kt贸ra chcia艂a wzi膮膰 udzia艂 i kt贸ra r贸wnie偶 nie mia艂a pary. Tak wi臋c my艣l臋, o kurwa, JEDZIEMY. Oczywi艣cie nawet tej osoby jeszcze wtedy nie zna艂am, wiedzia艂am tylko, 偶e jest na pierwszym roku.

    Tak wi臋c pierwszego dnia, w czwartek, poznaje Aleks i od razu si臋 dobrze dogadujemy. Jednak nie ka偶dy pierwszak jest dziwol膮giem! I nawet zgadza si臋 ze mn膮, ze te pierwszaki s膮 dziwne. Szybko min臋艂y nam te 3,5 godziny w poci膮gu. Tak nam si臋 dobrze rozmawia艂o, 偶e a偶 siedz膮ca z nami starsza pani musia艂a nas uciszy膰. X D Ale na sam koniec podr贸偶y ju偶 by艂a milutka i nawet odda艂a nam gazety, kt贸re zd膮偶y艂a przeczyta膰 w poci膮gu.

W og贸le to Aleks ma Instagrama i mo偶ecie tam znale藕膰 jego prace! https://www.instagram.com/yngbckk/ Cieplutko polecam ^____^

gif z pokemon贸w przedstawiaj膮cy glameowa (przypominaj膮cego szarego kota pokemona) unoszonego w powietrzu atakiem psychicznym. pokemon ten si臋 wierci, a zamiast oczu ma spirale. wok贸艂 g艂owy kr膮偶膮 ma艂e torchiki (pokemony przypominaj膮ce kurczaczki)
    Kiedy ju偶 dojechali艣my na miejsce i weszli艣my do uczelni okaza艂o si臋, 偶e portierka nic nie wie, 偶e w og贸le jaki konkurs?? Organizacja jak u mnie na uczelni normalnie. Wi臋c po kilku godzinach bezsensownego siedzenia mogli艣my ju偶 si臋 nareszcie wprowadzi膰 do akademika i wow, on w og贸le nie wygl膮da艂 jak akademik. Wszystko by艂o tak ciasno upchane, 偶e gdyby dwie osoby rzeczywi艣cie mia艂y tam ze sob膮 d艂u偶ej mieszka膰, to by si臋 pr臋dzej pozabija艂y.

    Jak ju偶 si臋 rozpakowali艣my przysz艂a pora wr贸ci膰 na ASP i roz艂o偶y膰 stanowiska do jutrzejszej pracy. Raczej nie ma sensu opisywa膰 po kolei poszczeg贸lnych element贸w stanowiska, tym bardziej, 偶e mi si臋 po prostu nie chce. Ale zabawa przy rozk艂adaniu tego by艂a. W trakcie by艂o losowanie numerk贸w, w sumie nie wiem po co, ale dobra. Ja i tak wylosowa艂em to same stanowisko, kt贸re rozstawiali艣my, wi臋c 偶adnej r贸偶nicy to nam nie zrobi艂o. Jak ju偶 wszystkie stanowiska by艂y gotowe wybrali艣my si臋 na pizze (Prosz臋 w tym momencie zapami臋ta膰, 偶e jedli艣my pizze. Jest to bardzo wa偶na informacja). Organizator wyg艂osi艂 przemow臋 i wszyscy reprezentanci swoich uczelni si臋 przedstawiali. Oczywi艣cie ja, w nag艂ym ataku prawie-paniki zwr贸ci艂em si臋 do pani, 偶eby przedstawi艂a mnie jako Timo. Podobno ona sama ju偶 mia艂a o to zapyta膰. Szkoda tylko, 偶e mimo wszystko musia艂a powiedzie膰 jakiej p艂ci jeste艣my, jakby to by艂o wa偶ne i jakby ludzie z g贸ry nie zak艂adali tego jakiej kto艣 jest p艂ci po wygl膮dzie... Ah, ale to tylko problem mojej trans niebinarnej & niewyoutowanej osoby. (sarkazm) (t艂ucze po kolei wszystkie szklanki i talerze)

animowany gif z bia艂ym kotem z czarnymi 艂atami myj膮cym sobie przedni膮 艂ap臋

    Drugiego dnia przysz艂a kolej na PRAC臉 NAD ANIMACJ膭! Mieli艣my czas od 10:00 do 18:00, ale 偶e ani ja, ani Aleks nie mieli艣my wcze艣niej styczno艣ci ani z programem Dragonframe, ani z prawdziw膮 tradycyjn膮 animacj膮 poklatkow膮, przyszli艣my godzin臋 wcze艣niej, 偶eby ogarn膮膰 jak to si臋 robi. I w sumie nie jest to trudne, szczeg贸lnie jak ju偶 si臋 ma jakiekolwiek do艣wiadczenie w animacji. O 10:00 og艂oszono temat "Raz lepiej, raz gorzej". Od razu zaj臋li艣my si臋 my艣leniem nad tym, co nasz filmik b臋dzie przedstawia艂. By艂 pomys艂 ze smutnym pieskiem, czekaj膮cym na swojego pana, by艂 pomys艂 na kr贸lika szcz臋艣liwie jedz膮cego marchewk臋 a chwil臋 potem zosta艂 z艂apany przez lisa... Ale ostatecznie zdecydowali艣my si臋 na pomys艂 Aleks, czyli biednego Henia, kt贸rego rodzice si臋 wiecznie k艂贸c膮. Niestety, Heniu nawet nie jest futrzakiem.:(

    Mimo to 艣wietnie si臋 nam nad t膮 animacj膮 pracowa艂o! Aleks zaprojektowa艂 postacie, namalowa艂 t艂o, poprawia艂 szkice i robi艂 zdj臋cia. Ja zaj臋艂am si臋 storyboardem, animacj膮 i montowaniem. Aleks mia艂 jeszcze jedn膮 wa偶n膮 rol臋, jak膮 by艂o powstrzymywanie mnie przed wydziwianiem, bo jeszcze nie wyrobimy si臋 do ko艅ca z filmem przed up艂ywem czasu. W trakcie dostarczono nam, uwaga, nie zgadniecie: PIZZE. Ka偶da grupa dosta艂a po pizzy. No c贸偶, przynajmniej za darmo, no i tak nie mieli艣my za bardzo wyskoczy膰 gdzie艣, 偶eby zje艣膰. Wi臋c doceniam.

    A teraz pora na sko艅czony filmik!

    Po posprz膮taniu by艂a impreza w Halloweenowym klimacie. Niestety ani Aleks, ani ja nie mieli艣my specjalnie si艂y na imprezowanie, wi臋c szybko si臋 zwin臋li艣my. A potem ogl膮dali艣my The End of Evangelion i Akir臋. Bo po co i艣膰 wcze艣nie spa膰, nawet je艣li jest si臋 zm臋czonym.

    Nast臋pny dzie艅 wygl膮da艂 tak, 偶e 偶adnemu z nas nie chcia艂o si臋 wstawa膰. Mieli艣my takie ambitne plany, 偶e p贸jdziemy na uczelnie obejrze膰 wszystkie filmiki, jakie by艂y zrobione na konkurs... a w moim wypadku sko艅czy艂o si臋 na tym, 偶e p贸艂 dnia gra艂em w Minecrafta. O 17:00 by艂y wyniki konkursu, ale przed tym kole偶anka zadzwoni艂a do mnie z pytaniem "PRZYJ臉LI CI臉 DO FINLANDII??" i co chwila do mnie pisa艂a w tej sprawie a ja nie mia艂em jak sprawdzi膰, bo najpierw musia艂em sobie przypomnie膰 has艂o do platformy, potem nie mia艂am jak sprawdzi膰 bo Wyniki Konkursu i tak g艂upio mi by艂o w tym czasie grzeba膰 w telefonie. No i jednak te偶 mnie te wyniki interesowa艂y. X D Konkursu nie wygra艂em, a na platformie te偶 nie by艂o nic o tym, 偶e si臋 dosta艂em. Wi臋c troch臋 si臋 zawiod艂em, ale tylko troch臋. Dla mnie i tak najwa偶niejsze by艂o to, 偶e w og贸le spr贸bowa艂am! I 偶e fantastycznie si臋 przy tym bawi艂em i podoba艂a mi si臋 ca艂a ta atmosfera i ludzie, kt贸rzy w tym te偶 uczestniczyli. Tak wi臋c nawet nie by艂o mi przykro, 偶e przegrali艣my. A co do Erasmusa to pomy艣la艂em, 偶e zapewne jeszcze po prostu nie rozpatrzyli jeszcze mojego zg艂oszenia (i rzeczywi艣cie tak by艂o, bo nast臋pnego dnia dosta艂em maila o przyj臋ciu na wymian臋!).

gif z mysz膮 siedz膮c膮 na kanapie pod kocykiem

    P贸藕niej poszli艣my z Aleks zje艣膰 co艣 na mie艣cie, bo byli艣my bez obiadu. Poszli艣my do Subwaya. Pierwszy raz tam w og贸le by艂em. Jak ju偶 przysz艂a moja kolej na zam贸wienie sobie czego艣, to wbi艂a do 艣rodka banda typ贸w, kt贸rzy byli strasznie g艂o艣no, a偶 ci臋偶ko mi by艂o si臋 skupi膰. Jeszcze jeden co chwila m贸wi艂 do pracowniczki 偶eby si臋 艂adnie do niego u艣miecha艂a... Jakby bycie szcz臋艣liw膮 podczas obs艂ugiwania pajac贸w by艂o cz臋艣ci膮 jej pracy. W pewnym momencie og艂osi艂, 偶e zap艂aci za zam贸wienia dla wszystkich, my艣l膮c o swoich ziomkach. Pani zapyta艂a go, czy za moje zam贸wienie te偶 zap艂aci, na co on odpar艂, 偶e jasne. Dobrze, 偶e mi nie kaza艂 si臋 do niego u艣miecha膰. Tym sposobem najad艂em si臋 za darmo za co moja mama mnie podziwia, bo mam do tego jaki艣 naturalny talent. I tak da艂am po艂ow臋 ceny w formie napiwku. O ile zwykle staram si臋 zawsze zostawia膰 napiwki, tak tym razem czu艂am wr臋cz potrzeb臋 zostawienia, 偶eby jako艣 wynagrodzi膰 potrzeb臋 u偶erania si臋 z tymi pajacami.

    Czwartego dnia wszyscy si臋 porozje偶d偶ali, ja wr贸ci艂em do akademika, my艣l臋 偶e nie ma co opisywa膰 + ten post i tak jest ju偶 w choler臋 d艂ugi lmao.

gif z wilkiem id膮cym w lew膮 stron臋

    Podsumowuj膮c, ciesz臋 si臋, 偶e wzi臋艂am udzia艂 w SLAM ANIMATION 2021. Ciesz臋 si臋, 偶e mog艂em do艣wiadczy膰 bardziej profesjonalnego procesu tworzenia animacji, w og贸le animacji tradycyjnej. Ciesz臋 si臋, 偶e spr贸bowa艂em, zdoby艂em do艣wiadczenie no i ciesz臋 si臋, 偶e mog艂am pozna膰 zajebistych ludzi kt贸rzy tak samo jak ja, s膮 chorzy na g艂ow臋 i robi膮 animacje. X D Love y'all.

    Za rok te偶 jad臋 na pewno! A teraz przede mn膮 zdanie semestru w trybie ekspresowym i ogarnianie wszystkiego na sp臋dzenie prawie p贸艂 roku w Finlandii. 呕yczcie mi powodzenia lol

    Pozdrawiam wszystkich i wasze kr贸liki cieplutko! Do zobaczenia w nast臋pnym wpisie! ^_____^

gif z dwiema siedz膮cymi, a nast臋pnie przytulaj膮cymi si臋 krowami.
 

2 komentarze:

  1. SUPER,jestem twoj膮 fank膮!!! Czekam na wi臋cej wpis贸w na blogu馃挆

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, obiecuj臋 jeszcze wiele wpis贸w z mojej strony!! ^___^ 馃挌

      Usu艅