niedziela, 17 kwietnia 2022

Weso艂ego sezonu na pusie 2022!

 

gif z czterema pomara艅czowymi motylami

    Witam wszystkich w kolejnym po艣cie, w kt贸rym chc臋 wam 偶yczy膰 wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Pusi oraz szcz臋艣liwych 艣wi膮t wielkanocnych! 呕ycz臋 wam wszystkim wielu kr贸lik贸w dzisiaj i ka偶dego innego dnia!

    Nie jestem w 偶aden spos贸b osob膮 wierz膮c膮, dlatego Wielkanoc dla mnie jest najzwyczajniej cz臋艣ci膮 kultury i okazj膮 do spotkania si臋 z rodzink膮 oraz na偶arcia si臋. To s膮 g艂贸wne powody dla kt贸rych wr贸ci艂am na tydzie艅 do Polski. Prawd臋 m贸wi膮c, to powr贸t by艂 mi troch臋 oboj臋tny. Nie 偶ebym nie t臋skni艂 za rodzin膮 i znajomymi, ale nie 偶yje mi si臋 藕le w Finlandii, wi臋c te偶 nie czu艂em silnej potrzeby powrotu. Ale mi艂o by艂o wr贸ci膰, nawet je艣li podr贸偶 trwa艂a p贸艂 dnia.

    Wracaj膮c mia艂em szczer膮 nadziej臋, 偶e uda mi si臋 odpocz膮膰. Tydzie艅 przed moim wyjazdem by艂 dos艂ownie nieko艅cz膮cym si臋 napierdalaniem sitodruk贸w i rze藕by, 偶eby m贸c zaliczy膰 te kursy przed wyjazdem. W niedziel臋 sp臋dzi艂am jedena艣cie godzin na uczelni, 偶eby m贸c si臋 ze wszystkim wyrobi膰. Wi臋c my艣l臋, 偶e to ca艂kiem zrozumia艂e, 偶e by艂am chodz膮cym wrakiem cz艂owieka. Dlatego mia艂am nadziej臋, 偶e b臋d膮c w domu uda mi si臋 odpocz膮膰. Niestety Pusia uzna艂a, 偶e codzienne budzenie mnie o 5:30 to fantastyczny pomys艂. Kocham tego chomika ale b艂agam, niech ona pozwoli mi spa膰. Przecie偶 jak ju偶 si臋 przyzwyczaj臋 do budzenia si臋 o tej godzinie, to jak wr贸c臋 do Finlandii to b臋d臋 budzi膰 si臋 o 4:30, bo tam strefa czasowa jest o godzin臋 do przodu. Nie dadz膮 odpocz膮膰 biednemu zwierz臋ciu (mnie).

brokatowy gif z ma艂ym kr贸likiem myj膮cym swoj膮 stop臋. siedzi on w r贸偶owych kwiatkach

    Poza tym wysz艂a 艣mieszna sytuacja, bo okaza艂o si臋, 偶e nie jestem w stanie nosi膰 znacznej wi臋kszo艣ci ubra艅, kt贸re zosta艂y w Polsce. Przyzwyczai艂em si臋 do noszenia znacznie za du偶ych ubra艅 i teraz nie mog臋 wytrzyma膰 w tych pozosta艂o艣ciach. A nawet nie pomy艣la艂em o tym, 偶eby zabra膰 ze sob膮 jakie艣 bardziej od艣wi臋tne ubrania, 偶eby za艂o偶y膰 na wielkanocne 艣niadanie. Upsik. Ale przejeba艂am wszystkie moje pieni膮dze w z艂ot贸wkach z karty na nowe ubrania, wi臋c mam ju偶 w czym si臋 gubi膰 na mojej wsi贸rze.

    Jutro wracam do Finlandii. W sumie to wr贸c臋 na p贸艂tora miesi膮ca, co wcale nie jest du偶o! Te trzy miesi膮ce min臋艂y mi tak szybko, 偶e o ja pierdol臋. Ale tak to ju偶 jest, jak sp臋dza si臋 czas z zajebistymi lud藕mi, napierdala 艣mieszne prace oraz od czasu do czasu ma si臋 za艂amania nerwowe. Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 te偶 dosta膰 na kolejny semestr, poniewa偶 nie mam najmniejszej ochoty wraca膰 do mnie na polsk膮 uczelni臋. Naprawd臋 podoba mi si臋 studiowanie w Finlandii i mieszkanie w garnizonie z innymi erasmusami.

    Pozdrawiam wszystkich cieplutko, mam nadziej臋, 偶e milutko wam min臋艂a Wielkanoc jakkolwiek ona by nie wygl膮da艂a! Albo je艣li nie 艣wi臋tujecie, to 偶e milutko min膮艂 wam dzisiejszy dzie艅!

gif z dwoma le偶膮cymi, przytulaj膮cymi si臋 kr贸likami

1 komentarz: