wtorek, 26 kwietnia 2022

Nowy adres bloga nowy ja

 

    Witam wszystkich bardzo serdecznie, dzisiaj chcia艂bym was tylko poinformowa膰 o nowej, wa偶nej zmianie na moim blogu, a mianowicie o tym, 偶e od teraz znajdziecie go pod linkiem www.peaceandloveonplanetearth.blogspot.com. Jest on od dzisiaj dwa razy d艂u偶szy a przy tym tak偶e trzy razy mniej czytelny. Niestety, peaceonearth by艂o ju偶 zaj臋te.

    Dlaczego taka zmiana? Od samego pocz膮tku lesbiansparkledog by艂o tylko tymczasowym rozwi膮zaniem, a偶 wymy艣l臋 co艣 ciekawszego. Nie 偶eby lesbijskie b艂yszczopsy nie by艂y ciekawe, ale wiecie.

    Ja nawet nie wiem.

    W ka偶dym razie. Zmiany si臋 na tym nie sko艅cz膮, jak tylko znajd臋 troch臋 czasu i si艂y to namaluj臋 sobie nowy baner. Mo偶liwe, 偶e ca艂kowicie zmieni臋 koncepcj臋. Nie podoba mi si臋 to, 偶e na r贸偶nych ekranach mo偶e on inaczej wygl膮da膰 i napisy nie uk艂adaj膮 si臋 na nim tak, jak nale偶y. Przez co ca艂o艣膰 nie do艣膰, 偶e 藕le wygl膮da, to jeszcze jest nieczytelna. Na pewno jest tak na ekranach telefon贸w. Wi臋c musz臋 to poprawi膰... kiedy艣.

    To wszystko na dzisiaj, do zobaczenia w kolejnym wpisie! Pami臋tajcie, 偶e jak nie zostawicie 偶adnego komentarza to nie wiem, czy kto艣 w og贸le czyta moje posty i generalnie mi艂o by艂oby dosta膰 czasem jak膮艣 informacj臋 zwrotn膮. Og贸rku, pisz臋 to g艂贸wnie z my艣l膮 o tobie. 馃挌

4 komentarze:

  1. Co do ostatniego paragrafu, k.

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢WIETNA NOWA NAZWA DLA BLOGA, POZDRAWIAM CIEPLUTKO Z RODZINKA

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jo No i fajno! Pozdrawiam z moj膮 艣wini膮!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Joo ja r贸wnie偶 pozdrawiam Ciebie i Twoj膮 艣wini臋! Bardzo mi艂o si臋 j膮 przytula. ^___^

      Usu艅