sobota, 5 marca 2022

He was a skater boy she said see you later boy

gif z alola艅skim raichu z Pokemon Sun i Moon. pokemon ten zadowolony kr臋ci si臋 w k贸艂ko siedz膮c na w艂asnym ogonie

    Dzie艅 dobry wszystkim, dzisiaj si臋 wam pochwal臋 moj膮 now膮 oc, kt贸r膮 stworzy艂em dzisiaj rano, czekaj膮c a偶 w ko艅cu uda mi si臋 trafi膰 na jaki艣 raid na alola艅skiego raichu w Pokemon Go. Ostatecznie si臋 nawet go nie doczeka艂em...

    Je偶eli macie jak膮kolwiek wiedz臋 na temat si贸dmej generacji Pokemon贸w to zapewne wiecie, 偶e alola艅ski raichu ma 艣mieszn膮 umiej臋tno艣膰 surfowania na w艂asnym ogonie. Wi臋c tak sobie pomy艣la艂am... A gdyby zamiast deski surfingowej, raichu mia艂yby deskorolki? I tym sposobem narodzi艂a si臋 moja nowa posta膰, kt贸ra jeszcze nie ma imienia, dlatego na chwil臋 obecn膮 po prostu nazwijmy go Skater Boy. Ale to, czy w og贸le b臋dzie ch艂opem to si臋 jeszcze oka偶e.

rysunek o艂贸wkiem na kartce w kratk臋. przedstawia on alola艅skiego raichu, kt贸ry nosi czapk臋, ma 艣redniej d艂ugo艣ci w艂osy z grzywk膮 zakrywaj膮c膮 mu oczy. ma on te偶 na sobie ciemn膮 bluzk臋 z kr贸tkim r臋kawem, a pod ni膮 bluzk臋 z d艂ugim r臋kawem. na stopach ma trampki. jako przed艂u偶enie ogona ma deskorolk臋, kt贸r膮 trzyma pod pach膮

    Mimo, 偶e nie ma ani imienia, ani ustalonej p艂ci czy zaimk贸w, ma ju偶 swoje tragiczne backstory! Kiedy艣 te偶 mia艂 taki sam ogon jak ka偶de inne alola艅skie raichu, ale straci艂 jego ko艅c贸wk臋 w (bli偶ej nieokre艣lonym) wypadku. Ci臋偶ko by艂o mu si臋 po tym pozbiera膰, bo to by艂o dla niego jak stracenie r臋ki czy nogi. Na szcz臋艣cie, gdy ju偶 pogodzi艂 si臋 ze swoim losem, wpad艂 na pomys艂 zast膮pienia ko艅c贸wki ogona deskorolk膮. I teraz, tak samo jak inne raichu surfuj膮 na swoich ogonach, tak on je藕dzi na swoim ogonie-deskorolce.

rysunek wykonany o艂贸wkiem na kartce w kratk臋. przedstawia on po lewej Skater Boya i Masakratork臋 po prawej stronie. Skater Boy ma lekko 藕dziwiony wyraz twarzy ale wydaje si臋 by膰 spokojny w por贸wnaniu do Masakratorki, po kt贸rej wida膰 znaczn膮 ekscytacj臋. Masakratorka trzyma swoj膮 praw膮 艂ap臋 na ramieniu Skater Boya.

    Skater Boy jest najlepszym przyjacielem Masakratorki (she/it/they), mojej innej pokemonowej oc, kt贸ra te偶 jest raichu, tyle, 偶e zwyk艂ym! A mo偶e i niezwyk艂ym, bo jest shiny! Jeszcze nie wiem, czy Skater Boy b臋dzie cz臋艣ci膮 jej przysz艂ego zespo艂u rockowego, czy tylko b臋dzie j膮 mocno wspiera艂 w jej marzeniach. My艣l臋 te偶, 偶e m贸g艂by zosta膰 du偶ym wsparciem dla Katharsis (they/them*), kt贸ry nie jest w stanie zaufa膰 nikomu po tym, jak jego w艂a艣ciciel przypadkiem potr膮ci艂 go ci膮gnikiem. Kiedy艣 mo偶e zrobi臋 jaki艣 komiks czy opowiadanie napisz臋 na temat moich pokemonowych ocek, ale na chwil臋 obecn膮 nawet nie mam chocia偶 w po艂owie konkretnego pomys艂u na fabu艂臋.

* - Mo偶e by膰 te偶 he/him je艣li w danym j臋zyku nie ma oficjalnego neutralnego p艂ciowo zaimka. Tak jak w polskim na przyk艂ad.

gif ze szczurem jedz膮cym kawa艂ek sera

    Poza tym mog臋 si臋 wam pochwali膰, 偶e co艣 mnie dziwnie wzi臋艂o na ugotowanie sobie obiadu. Normalnie od kiedy jestem w Finlandii, to 偶yj臋 tylko i wy艂膮cznie z lunch贸w uczelnianych, tost贸w, zupek chi艅skich i czasami fast food贸w. Ale co艣 mnie wzi臋艂o na ugotowanie sobie spaghetti, bo w sumie mamy jeszcze sporo makaronu, a te偶 dobrze by艂oby kiedy艣 zje艣膰 te sosy z torebek, kt贸re przywioz艂am ze sob膮 z Polski. Tak wi臋c mog臋 sobie dzisiaj pogratulowa膰. Teraz tylko czekam a偶 uda si臋 nam znale藕膰 bia艂y ser, bo od jakiego艣 czasu mam mega chcic臋 na pierogi ruskie (albo, jak to teraz na nie m贸wi膮 polskie restauracje, pierogi ukrai艅skie).

    To tyle na dzisiaj, pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko!

1 komentarz:

  1. Ooo przypomnia艂a mi si臋 piosenka mojej ulubionej wykonawczyni Avril Lavigne Sk8er Boi. 馃挏馃挏馃挏 kiedy艣 j膮 du偶o s艂ucha艂am. Ja dzi艣 jad艂am pierogi 馃挆馃挆馃挆 ja kocham pierogi OBOJ臉TNE JAKIE ALE BEZ MI臉SA

    OdpowiedzUsu艅