poniedzia艂ek, 8 maja 2023

Pami臋tacie jak m贸wi艂em, 偶e b臋d臋 pisa膰 regularnie posty...? Aj膯膰. x33

Witam wszystkie moje futrzaki!! Niestety, jak mo偶ecie si臋 ju偶 domy艣la膰... S艂abo mi idzie pisanie regularnych post贸w. Tak prawd臋 m贸wi膮c, to nie idzie mi to wcale. Przyznaj臋 si臋, po prostu w pewnym momencie zapomnia艂em o tym, 偶e prowadz臋 bloga. Tak jak generalnie zapomnia艂em o moich postanowieniach noworocznych. Tak wi臋c pora na postanowienia 艣r贸droczne.

艢rednio kilka razy na miesi膮c my艣l臋 sobie, 偶e musz臋 powr贸ci膰 do prowadzenia dziennika. Zwykle ta potrzeba jest pobudzona inspiracj膮 do pisania o czymkolwiek. Ale w najlepszym wypadku ko艅czy si臋 to na napisaniu jednej notatki w telefonie. A kiedy艣 bez problemu pisa艂am codziennie! Mo偶liwe, 偶e moja sumienno艣膰 by艂a powi膮zana z odbywan膮 przeze mnie wtedy terapi膮. By艂a zewn臋trzna motywacja - je艣li nie zapisz臋 sobie moich uczu膰 i my艣li odczuwanych w danym momencie, to najprawdopodobniej nie b臋d臋 w stanie przedyskutowa膰 ich z terapeutk膮. Problem musi polega膰 na tym, 偶e teraz nikt nie wymaga ode mnie regularnego przygotowywania si臋 do uzewn臋trzniania.

Bo generalnie m贸wi膮c, nie jest u mnie a偶 tak ci臋偶ko z czasem, 偶ebym nie by艂a w stanie codziennie albo co drugi dzie艅 usi膮艣膰 i co艣 napisa膰. Zacz臋艂am robi膰 te 艣mieszne praktyki. Wygl膮daj膮 one tak, 偶e celowo si臋 sp贸藕niam kilkana艣cie minut, kilka godzin udaj臋, 偶e co艣 robi臋, mo偶e jedn膮 godzin臋 sp臋dzam rzeczywi艣cie pracuj膮c nad danymi mi zadaniami. No i nie mo偶na zapomnie膰 o moich godzinnych spacerkach, kt贸re robi臋 w mi臋dzy czasie. 

Jak ja si臋 ciesz臋, 偶e ju偶 nied艂ugo ko艅cz臋 te praktyki, bo serio mam ich dosy膰. Ewidentnie nie b臋d臋 mie膰 wymaganej ilo艣ci godzin, kt贸re teoretycznie maj膮 odpowiada膰 pe艂nemu semestrowi. Ale m贸j szef nawet nie ma pomys艂贸w, jakie zadania mi dawa膰. Jedyne czego nauczy艂am si臋 w tej firmie to to, 偶e bez cienia w膮tpliwo艣ci nie chc臋 pracowa膰 w grafice komputerowej. Ale to ju偶 wiem jako艣 od trzeciego roku studi贸w... Trzeba by艂o jednak zmieni膰 kierunek. Znowu spr贸bowa膰 dosta膰 si臋 na animacj臋. Teraz to ju偶 mi si臋 nie op艂aca, nast臋pny semestr dyplom i wypierdalam z teleturnieju.

Poza tym m贸j pierdolec na punkcie moich sim贸w si臋 utrzymuje i b臋dzie si臋 utrzymywa艂 przez jeszcze kilka miesi臋cy, je艣li nie kilkana艣cie. Bo jak ju偶 mam mie膰 na punkcie czego艣 pierdolca, to porz膮dnie, bez przerwy i bardzo d艂ugo. Taki ju偶 urok bycia Timo D艂ugiew艂osy. <3 Kiedy艣 na pewno napisz臋 post, w kt贸rym wyt艂umacz臋 dog艂臋bnie ca艂y lore rodu 3000! Ale to nie b臋dzie szybki post do napisania, wi臋c musicie cierpliwie poczeka膰. Ale ju偶 teraz mog臋 was zach臋ci膰 tematem pisz膮c, 偶e jest to wspania艂a rodzina sk艂adaj膮ca si臋 wy艂膮cznie z lesb i wilko艂ak贸w (z wyj膮tkiem one token human person) a motywami przewodnimi jest poczucie winy, frustracja w艂asnym przeznaczeniem jak i szeroko poj臋te pedalstwo. <- to jest ta cz臋艣膰 na kt贸rej si臋 skupiam najbardziej, bo nie jestem szczeg贸lnie powa偶nym cz艂owiekiem a to s膮 艣mieszni ludzie z mojej gry. 

Sam fakt, 偶e powstaje jaki艣 pot臋偶ny lore dla jakiej艣 simsowej rodziny jest zabawny. Tak jak to, 偶e popchn臋艂o mnie to do zacz臋cia rysowania ludzi. Chyba nie musz臋 przypomina膰, 偶e jestem pot臋偶nym furrasem? I niby mog臋 rysowa膰 tych ludzi w wilko艂aczych formach (co oczywi艣cie robi臋 r贸wnie cz臋sto), ale je艣li chc臋 eksplorowa膰 temat zwi膮zk贸w mi臋dzy wilko艂akami a zwyk艂ymi lud藕mi, to musz臋 widocznie uwzgl臋dni膰 tam ludzi. Do tego ka偶dy z tych wilko艂ak贸w ma inne podej艣cie do swego wilko艂actwa... No ale wi臋cej dowiecie si臋 w specjalnym po艣cie t艂umacz膮cym lore 3000! Chyba, 偶e obserwujecie mnie na Tumblerze, Toyhouse albo co jaki艣 czas obczajacie moj膮 stron臋 na Neocities. W takim wypadku na pewno natkn臋li艣cie si臋 ju偶 na moje mniej lub bardziej randomowe posty na ich temat. Pierdolec. <3

Na sam koniec chc臋 tylko podzi臋kowa膰 Emo Martynce oraz dw贸m osobom kt贸re prowadzi艂y tego bloga za inspiracje do napisania wpisu na mojego bloga. Je艣li nie kojarzycie tematu, to spokojnie, wszystko zosta艂o zarchiwizowane dla przysz艂ych pokole艅. Serdecznie zapraszam do lektury!

Postanowi艂em, 偶e zmieniam moje podej艣cie do bloga i po艂膮cz臋 prowadzenie go z prowadzeniem dziennika. Je艣li b臋d臋 trzyma膰 si臋 tego postanowienia, to wpisy b臋d膮 wrzucane cz臋艣ciej, ale b臋d膮 znacznie mniej przemy艣lane i kr贸tsze. X D

Ca艂y ten post to jeden wielki blogowy freestyle. Mimo to mam nadziej臋, 偶e nikt si臋 szczeg贸lnie z tego powodu nie zawiedzie. Pozdrawiam wszystkich cieplutko!

1 komentarz:

  1. Jeeej super 偶e sie odezwa艂a艣 i trzymam kciuki 偶e b臋dziesz pisa艂 cz臋艣ciej :,33

    OdpowiedzUsu艅