sobota, 12 listopada 2022

Nowy post autorstwa Timo D艂ugiew艂osy! Yay!

     Witam serdecznie wszystkie moje futrzaki! Timo bezpiecznie wyl膮dowa艂 w Finlandii i kontynuuje swoje erasmusowe przygody. Niestety na chwil臋 obecn膮 ma te偶 sporo na g艂owie, dlatego te偶 nie by艂o 偶adnych post贸w od kilku miesi臋cy.

    Przyznaj臋, 偶e ten blog zosta艂 w mojej g艂owie zsuni臋ty daleko w ty艂. Teraz g艂贸wnym celem jest zda膰 m贸j ostatni semestr w Finlandii, 偶eby nie mie膰 偶adnych problem贸w po powrocie do kraju. No i napotka艂em spory problem jak chodzi o op艂acenie akademika... Teraz na szcz臋艣cie nie musz臋 si臋 nim przejmowa膰, ale wci膮偶 pozostaje kwestia tego, czy b臋dzie mi starczy膰 na wy偶ywienie siebie do ko艅ca mojego pobytu tutaj. Tak wi臋c je艣li kto艣 by艂by tak dobry i zechcia艂by mi da膰 par臋 groszy, mam konto na Ko-fi!

    Mam r贸wnie偶 otwarte zam贸wienia na b艂yszcz膮ce obrazki, je艣li kto艣 by艂by zainteresowany! Tutaj znajdziecie wszystkie potrzebne informacje.

brokatowy gif z Cry, szarym 艂ysym kotem. ma on sporo rodzaj贸w piercingu oraz obro偶臋 z kolcami. ma otwarty pysk z dobrze widocznymi z臋bami

    Teraz mog臋 艂adnie przej艣膰 do kolejnego tematu, a mianowicie: mam ju偶 w艂asn膮 stron臋! Nie pami臋tam ju偶, czy wspomnia艂am na tym blogu o moich planach stworzenia jej. Jest ona oczywi艣cie ci膮gle w trakcie powi臋kszania i ulepszania, g艂贸wnie dlatego, 偶e dopiero zaczynam moj膮 przygod臋 z HTML i CSS. Moimi g艂贸wnymi celami na chwil臋 obecn膮 jest zaktualizowanie strony g艂贸wnej oraz zak艂adki O mnie poprzez dodanie scrollbar贸w (wkurwia mnie wielko艣膰 tych box贸w lmao) oraz uko艅czenie galerii moich prac, bo na chwil臋 obecn膮 mam tylko rysunki z 2011 roku. I nie mam w sumie pewno艣ci, czy to s膮 ju偶 wszystkie rysunki, kt贸re chc臋 wstawi膰!

    Czyli moim g艂贸wnym wyt艂umaczeniem braku nowych wpis贸w s膮 studia, zarabianie pieni臋dzy na prze偶ycie oraz wci膮偶 rozwijaj膮ca si臋 strona na Neocities. Przyznam, 偶e mi艂o mi si臋 zrobi艂o jak dosta艂am dwa pytania o to, czy b臋d膮 jeszcze jakie艣 posty. M贸wi膮c ca艂kowicie szczerze, po prostu nie spodziewa艂am si臋, 偶e kto艣 rzeczywi艣cie chce czyta膰 moje 艣mieszne posty. By艂o to dla mnie pozytywne zaskoczenie!

    Pozdrawiam wszystkich cieplutko oraz obiecuj臋, 偶e w bli偶szej lub dalszej przysz艂o艣ci znowu wr贸c臋 do pisania nowych wpis贸w na bloga! Trzymajcie si臋 i pijcie du偶o wody!

gif z r贸偶owym telefonem z klapk膮

 

2 komentarze:

  1. YEEEES! Super wiedzie膰, 偶e wracasz ccc: Zajrza艂am dzisiaj na tw贸j kana艂 na yt i by艂em pod ogromnym wra偶eniem animacji kt贸re tam by艂y, super 偶e znowu jeste艣 w Finlandii, ja osobi艣cie nigdy nie by艂am za granic膮.
    Do nastepnego wpisu! :D
    - KZK

    OdpowiedzUsu艅
  2. Yay Timo wr贸ci艂! B臋d臋 zagl膮da膰 na now膮 stron臋 co jaki艣 czas czy s膮 nowo艣ci :3

    OdpowiedzUsu艅