艣roda, 13 lipca 2022

Napierdalanie si臋 rysunkami, dwie ksi膮偶ki i inne sprawy

    Witam wszystkie moje futrzaki! Ju偶 od jakiego艣 czasu nie by艂o 偶adnych nowych post贸w, a ja nawet nie wchodzi艂em ostatnio w og贸le na Blogspota. Upsik.

    Od powrotu z Finlandii g艂贸wnie siedz臋 w domu i sp臋dzam czas z rodzink膮 albo zajmuj臋 si臋 swoimi hobby. Obecnie skupiam si臋 na atakowaniu ludzi na Art Fight. Je艣li kto艣 wcze艣niej o tym nie s艂ysza艂, to 艣piesz臋 z wyt艂umaczeniem! Art Fight to strona i internetowe wydarzenie, kt贸re odbywa si臋 co roku i trwa przez ca艂y lipiec. S膮 dwie dru偶yny, co roku pod innymi nazwami (tegoroczny motyw to Bloom vs Wither), kt贸re "atakuj膮" si臋 poprzez rysowanie postaci os贸b z przeciwnych dru偶yn. Atakowa膰 mo偶na oczywi艣cie te偶 ludzi ze swojej dru偶yny, ale za to ma si臋 znacznie mniej punkt贸w. Co nie powinno by膰 problemem, kiedy bierze si臋 w Art Fight udzia艂 po to, 偶eby rysowa膰 podobaj膮ce si臋 tobie postaci.

(ozdoba) gif ze 艣miej膮c膮 si臋 mew z pokemon贸w
 

    Bawi臋 si臋 w Art Fight od 2017 roku! I co rok zawsze zaczynam si臋 nim ekscytowa膰 ju偶 w czerwcu. Wtedy te偶 nagle sobie przypominam, 偶e wi臋kszo艣膰 moich postaci jeszcze nie ma gotowych ref贸w...

    Tak wi臋c je艣li kto艣 z was dalej nie wie, jakie postaci narysowa膰 to tutaj niech 艂apie link do mojego konta. Jestem Team Bloom! Zapraszam do przejrzenia moich postaci, na pewno znajdzie si臋 co艣 ciekawego dla ka偶dego! Chyba, 偶e dana osoba nie rysuje futrzak贸w. To wtedy mo偶emy mie膰 problem (bo nie chc臋, aby ktokolwiek przerabia艂 moje postaci w ludzi).

    A czym Timo poza tym si臋 ostatnio zajmuje? Sko艅czy艂em czyta膰 Wsch贸d S艂o艅ca i musz臋 przyzna膰, 偶e bardzo mi si臋 podoba艂a ta ksi膮偶ka. W por贸wnaniu do D艂ugich Cieni, w niej si臋 bardzo du偶o dzieje. Podoba mi si臋 to, jak przedstawiono Li艣ciow膮 Sadzawk臋 jako nerwow膮, momentami gderliw膮 kocic臋 po tym jak odkry艂a, 偶e jej w艂asna c贸rka zabi艂a Jesionowe Futro. Tak偶e uwielbiam Ostrokrzewiastego Li艣cia i to, jak ona straci艂a jak膮kolwiek umiej臋tno艣膰 logicznego my艣lenia jak tylko dowiedzia艂a si臋, 偶e jest owocem zwi膮zku, kt贸ry w ka偶dy mo偶liwy spos贸b z艂ama艂 Kodeks Wojownika.

(ozdoba) gif z p艂omieniami

Teraz wzi臋艂am si臋 za czytanie Pot臋gi Pod艣wiadomo艣ci autorstwa Josepha Murphy. Przypadkiem j膮 zauwa偶y艂em ostatnio podczas sprz膮tania pokoju, chocia偶 ca艂y czas by艂a na wierzchu. Ksi膮偶ka nale偶y do mojej siostry, kupi艂a j膮 bardzo dawno. Dzisiaj sko艅czy艂am czyta膰 trzeci rozdzia艂 i odnosz臋 wra偶enie, jakbym ju偶 wyci膮gn臋艂a z tej ksi膮偶ki wszystko, co ma ona do zaoferowania. Przeczyta艂am ponad 60 stron, a po艂owa z nich to tylko powtarzanie na wszystkie mo偶liwe sposoby, 偶e je艣li b臋dziesz 艣wiadomie karmi艂 pod艣wiadomo艣膰 dobrymi my艣lami, to czeka ci臋 szcz臋艣cie; je艣li b臋dziesz karmi膰 pod艣wiadomo艣膰 z艂ymi my艣lami, czeka ci臋 cierpienie. Na chwil臋 obecn膮 planuj臋 mimo to przeczyta膰 t臋 ksi膮偶k臋 do ko艅ca, mo偶e nawet jaki艣 przyk艂ad cudownego dzia艂ania ludzkiej pod艣wiadomo艣ci b臋dzie bliski jakiej艣 sytuacji z mojego 偶ycia albo z 偶ycia kogo艣 mi bliskiego.

Nie zrozumcie mnie 藕le, prawd臋 m贸wi膮c to wierz臋 w to, 偶e mo偶emy kszta艂towa膰 nasz膮 rzeczywisto艣膰 poprzez zmian臋 tego, w jaki spos贸b m贸wimy i my艣limy. Swego rodzaju k艂amstwo powtarzane wystarczaj膮co wiele razy staje si臋 prawd膮. Na chwil臋 obecn膮 wci膮偶 jestem raczej przekonania, 偶e to g艂贸wnie efekt szukania czego艣 tak d艂ugo, a偶 to si臋 znajdzie. Tak jak przestawi艂em si臋 z m贸wienia o sobie jak o najwi臋kszym przegrywie na jednak m贸wienie o sobie w bardziej przychylnym 艣wietle, tak sta艂em si臋 bardziej pewnym siebie i rzadziej przejmuj臋 si臋 moimi niepowodzeniami. Do teraz czasem nazywam siebie pajacem, ale z tego nawyku r贸wnie偶 mog臋 si臋 wyleczy膰.

Natomiast ci臋偶ko mi uwierzy膰, 偶e cz艂owiek jest w stanie po prostu wm贸wi膰 sobie, 偶e nie jest 艣lepy, 偶e nie jest sparali偶owany czy 偶e wcale nie ma z艂o艣liwego nowotworu. To wydaje mi si臋 by膰 zbyt naci膮gane. No ale w艂a艣nie o to chodzi, 偶eby uwierzy膰, prawda? Na pewno nie zaszkodzi spr贸bowa膰. Mo偶e zamiast przechodzenia tranzycji medycznej po prostu wm贸wi臋 sobie, 偶e moje cia艂o samo z siebie potrafi zmieni膰 proporcje hormon贸w p艂ciowych w moim ciele. Albo pozb臋d臋 si臋 b贸lu plec贸w i wiecznego uczucia zm臋czenia. Albo chocia偶 poprawi臋 sobie wzrok, tak jak na przyk艂ad zrobi艂a to moja kole偶anka.

(ozdoba) ptaszek stoj膮cy na poidle dla ptak贸w

No ale, jeszcze zosta艂o sporo ksi膮偶ki przede mn膮, a czytanie jej potrafi sta膰 si臋 m臋cz膮ce po pewnym czasie. A czy kto艣 z was ju偶 j膮 czyta艂 albo przes艂ucha艂 w formie audiobooka? A mo偶e wam uda艂o si臋 za pomoc膮 艣wiadomego formowania pod艣wiadomo艣ci osi膮gn膮膰 jakie艣 cele? Ch臋tnie przeczytam wasze my艣li i do艣wiadczenia w tym temacie. ^___^

Na koniec ju偶 tylko wspomn臋 na szybko o moich planach na przysz艂o艣膰, bo nie wiem, kiedy znowu usi膮d臋 do napisania kolejnego posta. Obecnie my艣l臋 nad za艂o偶eniem w艂asnej strony internetowej przy pomocy neocities.com. O ile Blogspota bardzo lubi臋, to ma on swoje ograniczenia, wynikaj膮ce g艂贸wnie z tego, 偶e jest to blog a nie strona internetowa, kt贸r膮 sobie mog臋 zrobi膰 sam od podstaw. Moja znajomo艣膰 HTML jest niewielka, w艂a艣ciwie opiera si臋 na tym, czego nauczy艂em si臋 za czas贸w 艣wietno艣ci DeviantARTa i zbierania punkt贸w specjalnie tylko po to, 偶eby m贸c odpicowa膰 sobie profil. Ale podobno HTML wcale nie jest taki trudny, a w internecie jest pe艂no tutoriali, tak wi臋c dajcie mi chwil臋 czasu a zrobi臋 tak wykurwist膮 stron臋, 偶e si臋 nie pozbieracie!

(ozdoba) gif z kotem wygl膮daj膮cym zza wiklinowego kosza

Poza tym mam ju偶 kupione bilety na Sunrise Festiwal w Ko艂obrzegu, gdzie pojad臋 z siostr膮 i jej ch艂opakiem. Wybiera si臋 kto艣 tam mo偶e? To b臋dzie m贸j pierwszy raz na festiwalu tego typu i na pewno b臋dzie zajebi艣cie. M贸j nowy kolega ju偶 jest bardzo ucieszony, 偶e b臋dzie mia艂 z kim chla膰. Jedynym artyst膮, jakiego znam i kt贸ry b臋dzie dawa艂 koncert na festiwalu to b臋dzie David Guetta, a tak na prawd臋 to ja znam tylko jego piosenki, kt贸re by艂y popularne w 2012 roku. Ale, 偶e generalnie s艂ucham trance i innych pochodnych od techno, to na pewno nie b臋d臋 narzeka膰 na muzyk臋!

Pozdrawiam wszystkich cieplutko, pog艂aszczcie ode mnie swoje zwierz膮tka i nie zapomnijcie podes艂a膰 swoim znajomym linka do mojego bloga. ;-D Kto wie, mo偶e wtedy b臋d臋 cz臋艣ciej wstawia膰 nowe posty?



2 komentarze:

  1. Te偶 mam poczucie wiecznego zm臋czenia i smutku w sobie 馃様

    OdpowiedzUsu艅