艣roda, 8 czerwca 2022

Powr贸t do szarej polskiej rzeczywisto艣ci

    Witam wszystkich moich wariat贸w! Stety niestety, jak ju偶 zasugerowa艂 wam to tytu艂, jestem z powrotem w Polsce. Czy si臋 ciesz臋? ...to by by艂o za du偶o powiedziane.

    Oczywi艣cie, mi艂o jest znowu spotka膰 si臋 z rodzin膮 i przyjaci贸艂mi oraz oczywi艣cie z Pusi膮. Ale czy w tym kraju jest co艣, czego brakowa艂o mi w Finlandii? Opr贸cz wcze艣niej wymienionych bliskich mi os贸b, brakowa艂o mi mo偶e pierog贸w. I to chyba tyle. Raczej nie t臋skni艂am za domem, bo mi niczego tam nie brakowa艂o. No mo偶e opr贸cz pieni臋dzy pod koniec wymiany, bo tam jest w choler臋 drogo.

gif z szarym, mrugaj膮cym kotem

    Co zabawne, pewnie nied艂ugo zaczn臋 t臋skni膰 za garnizonem a.k.a. military building. Mo偶e i by艂 obrzydliwy, kible przecieka艂y, prysznice rdzewia艂y na naszych oczach, wsz臋dzie by艂y kurzowe kotki, kuchnia wiecznie usyfiona, a 艣ciany i sufity by艂y dziurawe... Po ogl膮daniu po kilka horror贸w prawie codziennie ci臋偶ko by艂o mi w nim spa膰. Ale mimo to ten budynek mia艂 sw贸j urok. A 偶artowa膰 z niego mo偶na by艂o bez ko艅ca. Najwa偶niejsze, 偶e by艂o blisko do centrum miasta, w tym do Las Palmas - klubu, kt贸ry najcz臋艣ciej by艂 okupowany przez ludzi z garnizonu.

    Przykro mi by艂o pakowa膰 wszystkie moje rzeczy i zbiera膰 si臋 do powrotu do Polski, bo zd膮偶y艂am si臋 ju偶 zadomowi膰 w tym niewielkim fi艅skim mie艣cie. Nie r贸偶ni si臋 ono a偶 tak bardzo od mojego miasta rodzinnego! No mo偶e najwi臋ksz膮 r贸偶nic膮 jest to, 偶e zim膮 jest 艣nieg, bo takich rzeczy w mojej cz臋艣ci Polski raczej nie ma. No i ludzie w Polsce raczej nie m贸wi膮 po fi艅sku. Przyzwyczai艂em si臋 do pierdolenia g艂upot po polsku wiedz膮c, 偶e nikt tego nie zrozumie. Teraz musz臋 si臋 pilnowa膰, bo o ile raczej nie wykorzystywa艂em przywileju pajaca do obgadywania i obra偶ania innych, to mimo wszystko s艂uchanie mojego pierdolenia g艂upot i dziwnych rzeczy raczej nie jest przyjemne samo w sobie. No i nie wypada ju偶 na mie艣cie 艣piewa膰 Wakacyjnego Pierdolenia Twojej Starej Na Basenie czy spenetruj臋 jej wszystkie dziury, groto艂az.

gif z siedz膮c膮 ty艂em pand膮, co jaki艣 czas zerkaj膮c膮 za siebie

    Wszyscy moi znajomi Polacy byli niech臋tni do powrotu. Kiedy reszta mieszka艅c贸w garnizonu ju偶 nie mog艂a doczeka膰 si臋 powrotu do domu, my byli艣my jak „ja pierdol臋, znowu ta jebana Polska”. No ale jestem ju偶 w domu i jest ca艂kiem milutko, nie narzekam. Z najbli偶sz膮 rodzink膮 ju偶 uda艂o mi si臋 nadrobi膰 zaleg艂o艣ci, teraz musz臋 jako艣 zorganizowa膰 spotkania ze znajomymi, bo wszyscy mieszkaj膮 w innych miastach ni偶 ja. Ale najpierw Pyrkon, bo odb臋dzie si臋 on w nast臋pnym tygodniu i moja ca艂a rodzina ma bilety kupione ju偶 od 2019 roku!

    Potem mam nadziej臋 na spor膮 ilo艣膰 szalonych pomys艂贸w przez ca艂e wakacje, a偶 do sierpnia, kiedy to znowu wr贸c臋 na fi艅sk膮 uczelni臋. Tak, uda艂o mi si臋 ponownie dosta膰 na wymian臋 erasmusow膮! Wi臋c czeka mnie jeszcze wi臋cej przyg贸d w tym 艣miesznym kraju.

    Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko, pami臋tajcie 偶eby co jaki艣 czas przytuli膰 swoich bliskich i nie pozwalajcie waszym kr贸likom wskakiwa膰 na 艂贸偶ko! No i 偶ycz臋 wszystkim peda艂om weso艂ego geja z okazji obecnie trwaj膮cego Miesi膮ca Dumy!

obrazek z t臋cz膮


1 komentarz:

  1. Weso艂ego geya te偶!!! B膮d藕my dumni z bycia siebie, bez wzgledu na orientacj臋 i p艂e膰!

    OdpowiedzUsu艅