czwartek, 30 grudnia 2021

WESO艁EGO NOWEGO ROKU 2002

     Witam moje furrasy i 偶ycz臋 wam du偶o szcz臋艣cia i szczur贸w w nowym roku 2022!

gif z ta艅cz膮c膮 clefairy z pokemon贸w

    Wyj膮tkowo w tym roku zabawi臋 si臋 w ~postanowienia noworoczne~, poniewa偶 jestem typem cz艂owieka, kt贸ry robi sobie postanowienia w ci膮gu roku, a nie na si艂臋 szukam czego艣 na nowy rok. Ale tym razem zrobi臋 wyj膮tek, a moim postanowieniem noworocznym jest nie zgubi膰 si臋 na lotnisku w Berlinie i generalnie z jak najmniejszym stresem prze偶y膰 podr贸偶 do Finlandii!

    B臋dzie bardzo du偶o zabawy przy tym, bior膮c pod uwag臋, 偶e to b臋dzie m贸j pierwszy raz za granic膮, jak i pierwszy lot samolotem... A do tego b臋d臋 musia艂 sam pojecha膰 busem do Berlina. Co mnie chyba najbardziej w tym wszystkim stresuje. No bo jeszcze nie my艣l臋 o tym, co b臋d臋 robi膰 w Finlandii. Ja nie potrafi臋 planowa膰 tak bardzo do przodu.

    Walizka i plecak s膮 ju偶 w wi臋kszej cz臋艣ci spakowane, jeszcze musz臋 dokumenty wydrukowa膰. Ci臋偶ko mi uwierzy膰 w to, 偶e za kilka dni wypierdalam z tego kraju.

    Szybki post bo dawno niczego nie by艂o, w sumie tylko po to, 偶eby podzieli膰 si臋 postanowieniem noworocznym. X D A wy jakie macie postanowienia? Czy mo偶e te偶 raczej nie bawicie si臋 w ~postanowienia noworoczne~? Podzielcie si臋 w komentarzach!

    Pozdrawiam wszystkich cieplutko i jeszcze raz 偶ycz臋 wam wszystkiego najlepszego w nowym roku.

gif z trzema ta艅cz膮cymi chomikami

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz